مـــــــــدرســــــــــه الــــــــــــحــــــــــــب
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ثـــقـــافـــى...تـعـلـيـمــــى..تـرفـيــهـــى...

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم Images-895614bbea

ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mafeh_7d_yestahel_hobe
طالب متميز
mafeh_7d_yestahel_hobe

ذكر
عــدد الــرســائــل : 172
العــمر : 35
الـدولــه : mafeh_7d_yestahel_hobe@yahoo.com
ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم Kuwit10
نــقـاط : 0

ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم Empty
مُساهمةموضوع: ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم   ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 06, 2008 12:46 am

السلااااام عليكم ورحمته وبركاته

ازيكم احلى شباب وارق بنات

ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم 987350 ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم 987350 ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم 987350 ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم 987350

يارب تكونوا بخير

النهارده جيبتلكم موضوع هو عاجبنى اوى بصراحه

ويارب يعجبكوا

انتوا كمان

كل واحد او واحده يدخلوا يقولوا اللى نفسهم يقولوه لحبيبته او لحبيبه

او لاى حد غالى عنده فى حياته

كل اللى انت عايز تقوله

قوله سواء كان حزن او فرح او حب

اوصفوا مشاعركم

ويارب

الموضوع يعجبكوا
https://love9.yoo7.com/
البرنس999
مدير المدرسه
مدير المدرسه
البرنس999

ذكر
عــدد الــرســائــل : 5653
العــمر : 32
الـدولــه : مـــدرســـه الـــحـــب
ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم Egypt10
الهــوايـه : ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم Swimmi10
نــقـاط : 2360

ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم   ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 06, 2008 7:00 am

بصراحه موضوع فى قمه الرروعه

طيب مش تقول انت الاول على العموم مشكور

ينقل لنقاشا
https://love9.yoo7.com
البرنس999
مدير المدرسه
مدير المدرسه
البرنس999

ذكر
عــدد الــرســائــل : 5653
العــمر : 32
الـدولــه : مـــدرســـه الـــحـــب
ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم Egypt10
الهــوايـه : ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم Swimmi10
نــقـاط : 2360

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم   ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 06, 2008 7:01 am

تسلم يا مان

اقولك بقى

هاقولها كلمه واحده بحبك يا اعز الناس
دلوعه كول
نائبه المدير العام
دلوعه كول

انثى
عــدد الــرســائــل : 3442
الـدولــه : ksa
ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم Soudia10
الهــوايـه : ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم Painti10
نــقـاط : 927

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم   ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 06, 2008 7:07 am

يسلمو خيو موضوع مره حلو

يعطيك العافيه سلمت اناملك

ولى عوده
mafeh_7d_yestahel_hobe
طالب متميز
mafeh_7d_yestahel_hobe

ذكر
عــدد الــرســائــل : 172
الـدولــه : mafeh_7d_yestahel_hobe@yahoo.com
ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم Kuwit10

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم   ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 06, 2008 1:09 pm

ميرسى اوى يا برنس

وانا هقولك انت احلى صاحب عرفته فى حياتى

بس فى حاجة

انا جوايا كلام كتير اوى عاوز اقوله الانسانة الى حبتها واتمنيت انى ابقى معاها كنت كل ما اشوفها

قلبى يتحرك من جوايا لما قربت منها وعرفتها عرفت انها مخطوبة طبعا كان لازم ابعد عنها لان الصدمة كانت كبيرة عليا شوية لدرجة ان صحبتها حست بنظرة عنيا ليها
وفى يوم لقيتها بتشاور ليا واول كلمةقالتها لي سبت خطيبى كنت مشتاق ليها اوى بس الظاهر ان الفرحة مكنت عاوزة تدوم فى قلبى كتير لانها رجعت انخطبت تانى

بس لحد دلوقتى ومن سعتها مش قادر انساها ضحكتها نظرتها كل ما فيها وحشتنى اوى لدرجة انى بتمنى اشوفها ولومرة واحدة وبعدها اموت مش مشكلة
https://love9.yoo7.com/
zezo
طالب متألق
zezo

ذكر
عــدد الــرســائــل : 116
الـدولــه : zezo_love411@yahoo.com

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم   ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم I_icon_minitimeالجمعة فبراير 08, 2008 6:36 pm

الكلمه الى نفسى اقولها لشخص عزيز على قلبى اوى هى
نفسى اموت فى حضنك
نفسى افضل معاك على طول عشان لما ببقى معال بنسه الناس و العالم
نفسى انا بس الى اشوفك
بحبك اووووووووووووووووووووى ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم 987350

زيزو
مشرف نقاش

ادخل وقول اللى انت عايز ه لحبيتك او -لحبيبك ...بجد كلكوا لازم تشاركوااا, مستنيااااااا كم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-