مـــــــــدرســــــــــه الــــــــــــحــــــــــــب
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ثـــقـــافـــى...تـعـلـيـمــــى..تـرفـيــهـــى...

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا Images-895614bbea

انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
علي جعفر
مــشــرف المُلتقـيــآت الرياضيه
علي جعفر

ذكر
عــدد الــرســائــل : 411
العــمر : 37
انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا Egypt10
الهــوايـه : انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا Sports10
نــقـاط : 537

انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا Empty
مُساهمةموضوع: انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا   انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 2:55 am

انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا

والمفاجأه انا جايب ليكم 3 تيشيرتات جديده محدش شافها قبل كده

التيشرت الاساسى

انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا Ksb0cfwe6

ودا برضو التيشيرت الاحمر الاساسي وباختلاف بسيط بس دا اجمل هما رسمين على الكتف اليمين ابو الهول والاهرام دا تحفه بجد ودا الاغلب حيتلبس في جنوب افريقيا

انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا Vt1zmc3ab

ودلوقتي التيشيرت التاني الاحتياطي ودا تحفه

وهو تصميم خاص من شركة بوما لمصر بس ومافيش منتخب متعاقد مع بوما عنده تصميم خاص مثل دا

انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا Ft0hl2ta7

يلا سمعونى دعواتكم للمنتخب
https://love9.yoo7.com
البرنس999
مدير المدرسه
مدير المدرسه
البرنس999

ذكر
عــدد الــرســائــل : 5653
العــمر : 31
الـدولــه : مـــدرســـه الـــحـــب
انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا Egypt10
الهــوايـه : انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا Swimmi10
نــقـاط : 2360

انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا   انا جايب ليكم سبق جديد للمنتدى وهو تي شيرت المنتخب الوطني اللي حيلبسه ان شاء الله في كأس العالم 2010 في جنوب افريقيا I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 2:14 pm

تسلم ايدك يا على

وربنا يوفقك تانى
https://love9.yoo7.com

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-